söndag 17 november 2013

Lerbo julmarknad 14/12-2013

Här på pysselgåvan har det varit lugnt. Tyvärr så har detta fått ligga i vila, då intresset är så litet för verksamheten och av personliga skäl, så har det inte hänt mycket.

Nyhet!
Jag har bestämt att de 10% som blir från varje såld vara går till forskning om prematurforskning endast, så nu går allt till bara en forskning, en forskning står mig varmt om hjärtat, då jag själv har ett barn som är prematur, dvs född förtidigt.

14 december 2013
Då är det Lerbo Marknad, utanför Katrineholm, mot Nyköping, där jag hoppas kunna stå och sälja för Pysselgåvans räkning och för mig själv. Hoppas på bra väder och inte snöstorm. Hoppas på många kunder. Ett perfekt tillfälle att handla lite annorlunda julklappar.

- Rosemary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar