lördag 10 mars 2012

Om mig

Hej, jag heter Rosemary och älskar att pyssla.

Jag fick den här tanken när jag varit sjuk länge och tagit hand om en lika sjuk dotter. Jag älskar att pyssla och eftersom jag har växt upp med en sjuk mor och nu fått ett barn som är fött för tidigt, föddes idén att pyssla och sälja saker och sen skänka en viss procent till välgörenhet. Jag tänkte välja en fond för varje år. Jag hoppas då kunna förena nytta med nöje och glädja fler samtidigt. De som köper mina alster, vare sig det är askar, krukor och annat jag kan komma på att göra. Såklart kommer jag ta emot beställningar om jag tror jag klarar av dem och till dem som som nu får välgörenhetspengarna.

Jag hoppas på många hjärtliga kunder, som kommer hjälpa mig att sprida denna idé och att vi lyckas sälja så vi kan hjälpa forskningen framåt. Jag hoppas att så småningom även visa mig på marknader och loppmarknader och dylikt.

Hjälp mig att hjälpa andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar